Kako uspješno komunicirati: komunikacija u realnom i virtualnom okruženju

II.1. Kako uspješno komunicirati: komunikacija u realnom i virtualnom okruženju

U informacijskom dobu krucijalno je uspješno komunicirati i razmijeniti informacije.

Sadržaj: Važnost upravljanja komunikacijskim procesima
Komunikacija putem društvene mreže Facebook
Verbalna i neverbalna komunikacija
Poslovno komuniciranje, sastanci, interne komunikacije
Glasine, komunikacijski šumovi
Kongruentnost i inkongruentnost
Zlatna pravila pisane komunikacije
Zlatna pravila usmene komunikacije
Strategije i vrste prezentacija
Učinci dobre prezentacije
Kako pripremiti prezentaciju
Kako nastupati u javnosti, medijski nastup, intervju…
Kako savladati tremu
Namjena: Knjižničarima svih vrsta knjižnica, svima koji su svakodnevno u kontaktu s poslovnim subjektima, rade s korisnicima, u odnosima s javnošću i s medijima.
Ishodi učenja: Po završetku tečaja od polaznika se očekuje da će planirati i organizirati kulturne aktivnosti u ustanovama u kojoj djeluju. Poseban naglasak je na planiranju i organizaciji komunikacije s korisnicima putem društvene mreže Facebook-a.
Odabrana literatura: 1. Roger Ailes, Poruka to ste Vi. Zagreb, Libera Edito, 2004.
2. Daria Price Bowman, Presentations, Adams Media Corporation, 1998.
3. Scott M. Cutlip i dr. Odnosi s javnošću, Zagreb, Mate, 2003.
4. Lydia Bjornlund. Komuniciranjem do rezultata, Zagreb, HUOJ, 2006.

Detalji tečaja

    • 5 sati
    • 0.5 CEU
    • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
    • 28.11.2016. 10:00-15:00
    • 250 kn (200 kn + PDV)

 

 

 

Predavačica:

Mr. sc. Davorka Pšenica, knjižničarska savjetnica

 

Kompetencijska matrica: E.2. ,  F.1. ,  G.1. ,  G.3. ,  G.6.
Metode poučavanja: predavanje i vježbe
Mjerenje postignuća: Polaznici će opisati organizaciju neke od kulturnih aktivnosti koje planiraju sprovesti.