Modul II: Knjižnične službe i usluge

II.9. Vizualni identitet knjižnice ili kako učiniti knjižnicu prepoznatljivom

Namjena: Webinar je namijenjen rukovodećem i stručnom kadru svih tipova knjižnica.

Ishodi učenja: Polaznici će na webinaru usvojiti znanja o procesu brendiranja ustanove. Po odslušanom webinaru bit će u mogućnosti planirati izradu vizualnog identiteta knjižnice.

Sadržaj:
Teme koje se obrađuju na webinaru su:
Definicija procesa brendiranja i rebrendiranja
Što čini identitet knjižnice i kakav bi identitet trebao biti?
Što je dobar logo?
Tipografija kao dio vizualnog identiteta ustanove
Primjena tipografije, boja i drugih elemenata vizualnog identiteta
Copywriting u knjižnici
Komunikacija u ustanovi – standardizacija
Online komunikacija (web-stranica, društvene mreže, mailing)
Slogani kao dio identiteta
Djelatnik kao nositelj identiteta ustanove

Odabrana literatura:

  1. Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Aleksić, Ljiljana. Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti. Zagreb: Masmedia, 2006.
  2. Lidwell, William; Holden, Kristina; Butler, Jill. Univerzalna načela dizajna. Zagreb: Mate, 2006.
  3. Belak, Boris. Ma tko samo smišlja te reklame?!?: prvi hrvatski priručnik o pisanju reklamnih poruka. Zagreb: Rebel, 2008.

Kompetencijska matrica: F.2., F.3., G.1., G.2., G.5.

Metode poučavanja: Predavanje

Mjerenje postignuća: Polaznici će u praktičnom dijelu razmjenjivati iskustva i primjere iz prakse vezano uz proces brendiranja vlastite knjižnice te mogućnost unaprjeđenja.

Informacije o tečaju

Predavač:
Aleksandra Šutalo, dipl. novinarka i viša knjižničarka

Datum održavanja:
U pripremi

Vrijeme održavanja:
U pripremi

Mjesto održavanja:
Online

Vrijednost:
0.15 CEU

Cijena:
Besplatno

Prijavi se na tečaj