II.9. Vizualni identitet knjižnice ili kako učiniti knjižnicu prepoznatljivom
Namjena: Webinar je namijenjen rukovodećem i stručnom kadru svih tipova knjižnica.
Ishodi učenja: Polaznici će na webinaru usvojiti znanja o procesu brendiranja ustanove. Po odslušanom webinaru bit će u mogućnosti planirati izradu vizualnog identiteta knjižnice.
Sadržaj:
Teme koje se obrađuju na webinaru su:
Definicija procesa brendiranja i rebrendiranja
Što čini identitet knjižnice i kakav bi identitet trebao biti?
Što je dobar logo?
Tipografija kao dio vizualnog identiteta ustanove
Primjena tipografije, boja i drugih elemenata vizualnog identiteta
Copywriting u knjižnici
Komunikacija u ustanovi – standardizacija
Online komunikacija (web-stranica, društvene mreže, mailing)
Slogani kao dio identiteta
Djelatnik kao nositelj identiteta ustanove
Odabrana literatura:
- Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Aleksić, Ljiljana. Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti. Zagreb: Masmedia, 2006.
- Lidwell, William; Holden, Kristina; Butler, Jill. Univerzalna načela dizajna. Zagreb: Mate, 2006.
- Belak, Boris. Ma tko samo smišlja te reklame?!?: prvi hrvatski priručnik o pisanju reklamnih poruka. Zagreb: Rebel, 2008.
Kompetencijska matrica: F.2., F.3., G.1., G.2., G.5.
Metode poučavanja: Predavanje
Mjerenje postignuća: Polaznici će u praktičnom dijelu razmjenjivati iskustva i primjere iz prakse vezano uz proces brendiranja vlastite knjižnice te mogućnost unaprjeđenja.

Informacije o tečaju
Predavač:
Aleksandra Šutalo, dipl. novinarka i viša knjižničarka
Datum održavanja:
U pripremi
Vrijeme održavanja:
U pripremi
Mjesto održavanja:
Online
Vrijednost:
0.15 CEU
Cijena:
Besplatno